Jag hatar musik som spelas högt.

Hög musik.

Jag hatar det verkligen.

Inte att själv sitta och lyssna på riktigt hög musik. Eller att vara på konsert.

Men i skolan ex. Det är alltid minst två personer som spelar sin musik högt. Jag får panik. Olika låtar. Högt från olika håll.

HÖRLURAR tack!

Ännu värre är det när någon på typ tåg eller buss vill dela med sig av sin musik från deras mobil.
Gå och dö med det tack. Andra vill inte höra din musik. Och musik är verkligen inte bra ur mobilens högtalare.


Själv sitter jag nu och lyssnar på U2. Högt i mina hörlurar. Brukar bara ha en i, ifall någon vill säga något.
Men nu spelar andra musik högt. och jag måste ha båda hörlurarna för att ens höra min egna musik.


Så ett tips. Köp hörlurar, och använd dem!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket mycket mycket jobbigt.

2009-03-22 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0