Kändiskap.

Oj vad jag känner mig duktig. Jag har bloggat mycket på sista tiden.

Jag tänkte skriva ett inlägg om kändiskap.
Alla verkar tro att bara för att jag gillar personer från idol och liknande, så är jag helt plötsligt kär i dem och vill gifta mig med dem. Vad är det för idéer liksom? Så det är annorlunda att gilla en stor utländsk artist?
Jag gillar U2 och The Beatles, men det innebär inte att jag är kär i Paul McCartney och Bono.
Jag tycker helt enkelt om deras röster! Stora artister, som små. Jag bryr mig inte!

Alla ska veta hur mycket Sebastian gett mig. Jag orkar inte rabbla upp allt här. Men det räcker att nämna Hanna.
En vän som jag träffade för första gången för snart 2 år sedan. Och henne kan jag prata med allt om nu!



Tänkte även nämna en sak som just är en positiv sak med att gilla de "mindre" artisterna. Och det är just det personliga. Hur många får svar på myspace ex. från deras största idoler?
Det är roligt att vara igenkänd av sin idol, och kunna prata med dem.

Jag trivs med det liv jag lever, och jag skulle själv vilja kalla mig ett fan. och jag står för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0