Solen skiner ju ändå.

Varför blir man helt deprimerad? Det är riktigt fint väder ute.
Men istället för att vara ute och gå eller något så sitter man i skolan och jobbar med futurismen på svenskan.
Matte i eftermiddag. Men, matte är roligt och än så länge så flyter andragradsekvationerna på bra.

Jag vill ändå hem. Kunde haft matte nu, och sen slutat vid lunch.
Men jag ska väl inte klaga. Jag har varit ledig ganska mycket. Visst... typ bara sjukhusbesök. Men jag har sluppit lektioner iallafall.

Sitter och väntar varenda dag på att få svar från biopsin i fredags. Men det lär ju ta ett tag. Nästa vecka tidigast typ.
Men jag började kolla upp det här i oktober. Och ännu vet ingen vad det är. Roligt....



Det är ganska svalt i grupprummet. Men det är bara skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0