Till Klassen.

Det här inlägget är helt och håller riktat till klassen.

Jag vet inte om det ens är någon som läser, men jag vet att vissa i klassen läser iallafall.

Som ni borde fatta så handlar det om idag.

Emilie, du sa att du inte ville boka kamerorna den här veckan också. Så jag sa att jag kunde boka dem i mitt namn, men jag sa direkt då att jag skulle in till stan och äta och inte kunde hämta ut kamerorna.
Och jag frågade flera stycken i klassen om någon annan kunde hämta ut även om inte jag var där. Alla som jag frågade sa att det gick bra. Så jag bokade kamerorna endast för att vara schysst för att ingen annan tog på sig ansvaret!
Jag bryr mig väl egentligen inte om kamerorna, jag är i reklamgruppen för jag skulle slippa vara med och filma, och dansa.

Det finns verkligen ingenting för oss i reklamgruppen att göra när alla är iväg och filmar. Det var därför vi stack idag.
Och VARFÖR, varför i hela friden skulle JAG lämna tillbaka kamerorna & stativen?. Jag sa från början att jag bara bokade dem för att de inte skulle bli uppbokade.

Istället blev alla jävligt sura och skäller ut mig.


Nu har jag sagt vad jag tycker om det här. Och det här är allt ifrån min synvinkel.
Jag slipper vääääldigt gärna att vara sur imorgon och bråka för en sånhär liten jäkla småsak.

Tyck vad ni vill. Förlåt om ni tycker att jag har gjort något fel.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Eftersom ni är i reklamgruppen hade du ju kunnat fota också till er poster, men de va ingen som tänkte på det. vi har haft ett himla jobb med allting... och vi fick knappt hämta ut kamerorna. vi visste inte att du skulle in till stan o äta utan att vänta på att hämta ut kamerorna, iallafall inte jag. sen vet jag inte vad alla andra har sagt till dig... det kan jag inte stå för.

2009-03-16 @ 17:14:07
Postat av: Matilda

helt på vad emilie säger där! dessutom säger man inte en sak och gör en annan. Som att säga ja till att lämna kamerorna och sen bara dra.

2009-03-16 @ 17:37:13
Postat av: matilda igen!

och om du sa att du inte kunde hämta ut dom ja då gjorde vi det trots allt kladd. Men det var fortfarande ditt ansvar att få tillbaka dom för det hade du inte bett någon annan om. Eller ?

2009-03-16 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0