Countdown

Jag älskar nedräkningar.

6 dagar kvar till jag ska på årets första Rix Fm Festival (för min del)

12 dagar till skolavslutningen

14 dagar till jag börjar sommarjobba

54 dagar tills jag slutar sommarjobba  (6 veckors sommarjobb, hela dagar. MEN fy fasen vad jag ska tjäna pengar!)

69 dagar till U2

84 dagar tills jag börjar mitt 3:e och sista år på gymnasiet!



Imorgon börjar Estisk Verksamhet i skolan. Fick det jag ville iallafall :D Film, Foto, Inreda Klassrum.
Måndag eller Tisdag eftermiddag så ska jag och brossan handla present till pappa & morsdagpresent. Det beror på när han ska intervjuas av tidningen.

Nu ska jag äta lite, och sen ska jag sätta mig med "Så länge vi båda andas". Snart är jag klar med alla de svenska böckerna. Nu vill jag sätta igång med de engelska böckerna! Med tanke på att alla säger att dem är mycket bättre.


Jag har kommit på vad jag önskar mig i 18:års present (9:e november... men ändå!), jag vill åka till Stockholm på premiären av New Moon. För mina önskningar om en hund, en resa till Amadores eller en Volvo C30 känns vääääldigt långt borta!
Eller så vill jag åka upp och se Idol igen.

haha. skriver det mest här för att komma ihåg det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Det finns inga planerade träffar just nu, men det går alltid att fixa via twilightsweden! =)

2009-05-24 @ 12:44:34
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Amanda

Haha ja, jag var också och kollade på det. Två gånger till och med ;)

Det var så fett :P

2009-05-26 @ 14:09:27
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0