Erik Blomqvist

Jaha. Då har Erik "Blomman" Blomqvist åkt ur Robinson 2009. Väldigt synd enligt mig. Jag tyckte att Ellenor eller Nina skulle åkt idag.



Erik var -enligt mig- den bästa överlevaren. Han var ärlig hela tiden, och det kändes inte som om han paktade så mycket. Han bara fanns och var omtyckt av alla.

inte att glömma att han är sjukt snygg också!

AGH. Jag ville så gärna att han skulle vinna. Men jag har hela dagen haft en känsla av att han skulle åka ikväll.
Nu hoppas jag på att Jarmo vinner. Eller av någon anledning Anna.

Men ändå. Erik skulle vunnit!

Kommentarer
Postat av: P a t r i c i a

lukas skulle vunnit! men jag håller med, nina eller ellinor skulle åkt ut. de förtjänar ingen finalplats!

2009-05-23 @ 23:47:40
URL: http://loverescueme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Trevligt trevligt! Själv är jag från södra skåne :D

2009-05-24 @ 11:01:57
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0