Lena ben?

Jag sitter och funderar på hur jag ska få hårfria och lena ben till studenten.

Rakning, hårborttagningscréme & silky mits går nog bort. Det växer ju ut så förbaskat fort!

Så, Epilator eller Vax?

Har ju epilator hemma, men jag tycker den är jätteobehaglig att använda. Och vaxning har jag också provat, och det är jag egentligen för lat för. När man är klar med någon remsa så har ju vaxet svalnat för en så ovan vaxare som jag.

Det blir nog att plåga mig själv med epilatorn, och sen en massa lotion på benen, och plastfolie på det. Så ska benen vara hårfria & lena!

Får dock vänta ett tag, det är ju ändå nästan 2 veckor till studenten, och så får håret växa lite till haha.



Ikväll ska vi titta på Wallander - One Step Behind. Sen kl 20.00 är det Robinson, och jag håller alla tummar för att Erik får immunitet ikväll. Annars är han nog körd.

Var borta på loppisen innan idag. Mest för att träffa lite folk från byn, och se om det var några saker man skänkt som blev sålda. Och när vi kom bort (precis när det öppnade) stod folk och drog i alla gamla gosedjur som jag lämnat bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0