studentklänning

sitter i skolans cafeteria just nu.
själv från klassen.

haha. jag har ingen aning om vart alla andra är >.<
hade prov innan som gick åt helvete. men sen gick jag hit och satte mig. några är ute och röker. tror jag.


har inget att göra i skolan idag. ska skriva en snabb sida om studiebesöket på laserdome. sen har "del monte"gruppen inget mer att göra. medans alla andra ska redovisa i eftermiddag.

Jag vill hem!


förresten så var jag på väla igår och hittade ÄNTLIGEN en klänning till studenten. en lila/rosa. hör och häpna. Emma Svensson har köpt en klänning som är lila/rosa. trodde aldrig att det skulle hända. haha. men fin är den.
ska ju på 3 st studenter i år.

Anna hade en sån i idol, fast i en annan färg. vet ni vilken det är? grattis. ni andra får vänta på bilder från studenten.


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag vill att du ska göra en åt mig?:D om du har lust? ;p adda min msn då, [email protected]

2009-05-16 @ 15:55:33
URL: http://llovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0