Idol 2009

Snart måste jag ju blogga varje dag.
det är ju dags för kval i idol nu.

men tills på måndag håller jag tummarna för att det är hemma hos en rockkille från Kristianstad som tv4 knackar på dörren.

Calle Kristiansson mot kvalet i idol 2009!

hoppas innerligt att han kommer till kvalet, och hela vägen till fredagsfinalerna!
och med calle till finalerna vill jag att:
Carl Chapal
Clara Hagman
Eddie Razaz
Moa Carlebecker
Nicklas Hocker
Rasmus Ingdahl
Tove Östman-Styrke
Erika Selin
Sabina Täck
Andreas Johansson

vilket fint startfält det hade varit! 6 killar & 5 tjejer
ge mig en höst med de här personerna tack!

(måste tillägga. jag älskar Piotr, och hade velat ge honom Jon's kvalplats!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0